Holimo, Stronie Śląskie
Holimo, Stronie Śląskie
Holimo, Stronie Śląskie
Tło bannera

Bezpieczny hotel Beztroski urlop

Data przyjazdu
14 sierpień 2020
Data wyjazdu
15 sierpień 2020

W Holimo wypracowaliśmy cały system procedur, które mają zapewnić zarówno Wam, jak i naszemu zespołowi bezpieczeństwo. Pomyśleliśmy o wszystkim, tak żebyś Ty mógł w 100% skupić się na swoich wakacjach!

Myj i dezynfekuj ręce
Myj i dezynfekuj ręce
Myj i dezynfekuj ręce

Często myj i dezynfekuj ręce. Szczególnie przed jedzeniem lub po tym, kiedy miałeś kontakt z powierchniami wspólnymi. Dozowniki z płynem do dezynfekcji znajdziesz w wielu miejscach w Hotelu.

Przestrzegaj zaleceń
Przestrzegaj zaleceń
Przestrzegaj zaleceń

To dla naszego współnego dobra. Na bieżąco śledzimy zalecenia i wprowadzamy je w Holimo tak, aby było jak najbezpieczniej.

Masz objawy - zostań w pokoju
Masz objawy - zostań w pokoju
Masz objawy - zostań w pokoju

Jeśli nie czujesz się najlepiej, zostań w pokoju i wypocznij. A jeżeli podejrzewasz, że to objawy covid 19, powiadom recepcję. Uruchomimy odpowiednie procedury.

Pandemia koronawirusa zamknęła nas w domach. Zrozumieliśmy i przekonaliśmy się na własnej skórze o tym, o czym psychologowie mówią od dawna. Kontakt z przyrodą, ruch, poczucie wolności są ważne dla naszego zdrowia. W Holimo wypracowaliśmy cały system procedur, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa zarówno naszym Gościom, jak i Zespołowi.

Wszystkie procedury wprowadzone przez Nas w ramach programu Bezpieczny Pobyt są zgodne z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, WHO oraz GIS. Realizujemy również rekomendacje dobrych praktyk przygotowane przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. 

 


 
Bezpieczna Recepcja

 

  • Każdorazowa dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej.
  • Montaż ochronnej przezroczystej osłony w recepcji hotelu. 
  • Zachowanie bezpiecznych odstępów – linie wskazujące odległości.
  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek lub przyłbic ochronnych oraz rękawiczek
  • Regularna dezynfekcja drzwi wejściowych do hotelu oraz pozostałych powierzchni (poręczy etc.) w lobby.
  • Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji - 
  • Każdorazowa dezynfekcja kart pokojowych (wydawanie/przyjmowanie) i terminalu płatniczego.
  • Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości.
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym
  • Podczas meldunku Gość otrzymuje w zapakowanej kopercie zdezynfekowane klucze do pokoju.

 


 
Bezpieczne Pomieszczenia Ogólnodostępne

 

  • Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu, w tym wg zaleceń GIS.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości – łatwo dostępny i widoczny dozownik w holu recepcyjnym oraz na każdym piętrze hotelu przy windach, a także przy wejściu do restauracji, części wspólnych hotelu
  • Dezynfekcja wind hotelowych.

 


 
Bezpieczny Pokój Hotelowy

 

  • Szczegółowa dezynfekcja i wietrzenie pokoju hotelowego, w tym wg zaleceń GIS.
  • Udostępnienie w pokoju hotelowym, na życzenie Gościa, środku dezynfekującego oraz maseczek.
  • Ozonowanie każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego
  • Posiadamy certyfikat pralni RMK o stosowaniu środków chemicznych najwyższej jakości o działaniu wirusobójczym. 
  • Personel sprzątający stosuje jednorazowe rękawiczki i maseczki

 


 
Bezpieczna Restauracja

 

  • Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla Gości oczekujących na wejście do restauracji, baru i kawiarni. 
  • Obowiązkowa dezynfekcja rąk wszystkich Gości wchodzących do restauracji.
  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami i krzesłami w restauracji.
  • Wprowadzenie ograniczeń w liczbie osób przebywających jednocześnie w restauracji.
  • Wprowadzenie godzin posiłków dla poszczególnych pokoi zapewniając odpowiednią bezpieczną liczbę osób.
  • Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, innych powierzchni oraz karty menu w restauracji po każdym Gościu.
  • Stosowanie przez pracowników restauracji maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.

 


 
Bezpieczny Zespół

 

  • Specjalistyczne wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusowi, w tym wg zaleceń GIS, wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
  • Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  • Reorganizacja systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.
  • Systematyczna kontrola realizacji procedur przez kadrę managerską.

 


 
Chcesz wiedzieć więcej - zapytaj

 

Nasz Zespół bardzo szczegółowo przygotowywał się na ponowne otwarcie hotelu. W trosce o zdrowie nas wszystkich udało nam się opracować szereg działań w zakresie zapobiegania COVID-19. Chcemy, żebyście czuli się u nas bezpiecznie, dlatego jeśli macie jakiekolwiek pytania co do stosowanych przez nas procedur – zgłaszajcie je śmiało!

 


Zaplanuj beztroskie wakacje

Filtruj oferty:
1
Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij